Lekt och ätit glass i stora lass!!

Idag har jag varit hemma med mamma hela dagen. Vi har legat skavfötter i soffan och tittat film..Det är min nya sak jag har fått upp intresset för att se på tecknad film...För någon dag sedan såg jag robotar och jag satt ner och tittade hela filmen...Så skrattade jag när det var roligt!! Mamma och pappa stod som två fågelholkar och tittade på mig.

Jag och mamma har varit ute och gungat..eller vi var på väg att hämta mammas kompis Catty`s nyckel. För hon ska flytta hit till Uppsala. Så vi hämtade nyckeln till lägenheten. Då vi var lite för tidigt ute så gungade vi!! så roligt!

Just nu ropar jag på moffa...vilket jag snart har gjort i två dagar...Moffa.....Moffa traktor....Moffa gotland...Ja hallå moffa...säger leon och lyfter telefonen!image30 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback