Nytt Dagis!!

Jag har bytt dagis i förra veckan. Jag går nu på ett dagis som heter Voksenåsensförskola, avdelning oden. Har nu gått inskolning med mamma och pappa sen onsdagen förra veckan. Vi har bara varit på dagiset några timmar på förmiddagen. Första dagarna var jag väldigt orolig..jagh ropade efter mamma el pappa så fort jag kom en bit ifrån dem. Idag var första dagen jag kände mig trygg. Jag sprang iväg och lekte med de andra barnen och fröknarna utan problem. Mamma satt en bit bort och bara tittade på. Imorgon är första dagen jag blir lämnad, men bara i en halvtimme. Jag har tre fröknar; Anne, Anki och Lena. Min favorti är Lena och det är nog mamma och pappas också. Hon kramar och pussar oss små som vi vore hennes egna barn. Så roligt att se någon som jobbat så länge på dagis som fortfarande blir alldeles tokig i oss små ungar..

Mamma är mammaledig denna vecka för att vara med mig. Pappa han jobbar på..stackarn men nästa vecka så börjar hans skola igen.

Lägger ut några bilder på dagiset så ni vet var jag är någonstans på dagarna!!!

                  


Jo..Grattis världens bästa mamma på födelsedagen...070820.=)

Tjena! Säger leon och vinkar med handen!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback