Årets första dopp!

Idag har Leon badat i sin utomhuspool för första gången i år. Så varmt och skönt här i Uppsala. +26 grader i skuggen, så vi har njutit av denna dag. Vi har solat, badat och ätit ute på altanen.

Leon har börjat säga tvåords meningar som te.x äta fil och bygga tåg. Så fort man säger ett ord så härmar han en och nuförtiden låter det riktigt likt. Imorgon ska Leon gå på dagis, har ju inte varit där på väldigt länge så det blir både torsdag en stund och fredag hela dagen. Men Leon älskar dagis så han ser fram emot det.

Len fick ju en uv-dräkt i födelsedagspresten och den har vi provat idag. Så bra...man behöver ej tänka på att solen bränner honom...eller på att han är för varm för dräkten skyddar både mot strålarna och värmen....Så Leon var sval under dräkten medan mamma och pappa svettades som tokar.

Idag har vi tvättat ett helt lass med kläder...3 blåa ikea kassar hade vi fulla med smutstvätt som vi tvättat dag....så skönt!!men vad vi har tvätt!! Tänk om man skulle ha fler barn då hade man inte gjort annat än tvättat....=).

Rör er som jag ej berättat detta för så här kommer det......Jag ska springa blodomloppet på onsdag med jobbet....=) ja hur det går det får vi väl se men jag ska göra ett tappert försök att springa hela vägen.

Faster Anna , Faster Katti och mina kusiner Ebbe och Miller(hund)....kommer och hälsar på migg..vecka 30,.....det ska bli så roligt..längtar så..men först är det min tur att hälsa på dem och det är juh snart!!

Här kommer lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback