Inte våran Helg!!

Jag har varit på Mora träsk, fast jag blev lite blygg när det var så många andra barn där som viftade och gjorde massa rörelser..så jag glömde bort att göra rörelserna men det var roligt iallafall...Det bästa var att det inte var så stor publik så jag fick faktiskt träffa Mora Träsk och så köpte mamma en signerad cd-skiva av dem och en t-shirt.

Det var ju ett tivoli där och jag älskar att åka karusell så jag tvingade mamma att åka tåg med mig och det pirrade så i magen att jag skrek av förtjusning i svängarna...så mamma har lovat mig att vi ska åka till Gröna lund någon gång under sommaren så jag får åka mer karuseller, för det är min nya grej..

Nuförtiden umgås jag med Annica och wågges hund Akira som jag gillar väldigt mycket..vi brukar prata med varandra, men hon förstår inte riktigt vad jag säger..Men vi gillar varandra ändå...Fast när Akira skäller så börjar jag gråta ofch när jag springer efter Akira så blir hon så rädd...


Imorgon kommer min Mormor på besök!!! Så roligt, jag är ledig från dagis i en hel vecka och ska bara mysa med mormor...=)


Vet ni vad som hände i helgen? ..jo först så tappade pappa sin plånbok när han var på väg till Mora träsk. På söndag när mamma skulle åka och handla fungerade inte bilen för batteriet var urladdat...helt knasig helg...så mamma och pappa var lite nere under helgen..men nu är vi glada igen för snart är det semester och då blir det såååå kul....=)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback