Ny bär det av på semester!!

Förlåt att vi varit så lata på att skrive men min mamma har jobbat som en tok för att få ihop det på jobbet innan hon går på semester och ja...Pappa han har också jobbat plus att de båda två håller på att renovera vårat "inne" förråd till en walk in closet!...snart är det färdig och då ska jag fota så får ni se hur duktiga de är.

Jag har haft mormor här under en vecka..så roligt.Vi har lekt, varit ute och bara haft det mysigt...
Jag har lärt mig krypa under sängen...det tyckte jag varl äskigt i..då jag alltid hämtade mamma eller pappa när bollen for under sängen...men en dag så kände jag att det här kan ju faktiskt JAG.

Har även lärt mig att göra kullebyttor alldeles själ i mamma och pappas säng. Vilket ibland kan vara lite farligt då jag glömmer bort var kanterna är...men men jag har inte trillat ännu.

Idag åker jag på semester till Gotland och hälsar på morfar och Anneli och vet ni vad min morfar har...Han har en traktor..så vi kan tänka er vad jag längtar dit..då traktorer är bland det bästa jag vet..

Här får ni lite bilder som ni kan titta på...Lite bildbevis på att jag faktiskt var under min säng. Sedan en bild från våran trädgård...tänka sig att mamma, pappa och jag har lyckats odla rosor!!

Till Ebbe: Jag följer ditt bloggande..så roligt att titta på dig!

Kommer att skriva lite under min semester så vi hörs!!!
Glad midsommar på er föresten.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback