Vilken shoppingtokig morsa!!

Tänkte först inte blogga idag men så tänkte jag att jag måste ju bara skriva hur tokig jag är...Jag har varit och shoppat världens snyggaste solglasögon...ett par YvesSantLauren för 2890kr...=) Galet värre och sedan köpte jag en väska för 500 men den var ju billig ijämförelse med mitt tidigare köp...se bild.....=)

Leon han ville bada när han kom från dagis och då sa mamma att man bara badar när man är smutsig....Det tyckte jag var ett bra svar på hans vilja....Jag står och lagar maten och leon är på altanen....Helt plötslig stiger leon in i köket alldeles kolsvart av sot...Då har tokungen varit och grejat med grillen...och vet ni vad han säger...smutsig...bada....=)....Så jag slänger i honom i diskhon eftersom jag ej kan lämna maten...Vilket leon tyckte va jätte roligt...så mamma badade honom samtidigt som maten blev färdigt..precis som det ska vara i Leons värld...allt ska hända nuu!!!



Sov gott.....det ska jag med mina nya glasögon på!!=)  


Kommentarer
Postat av: Maria

galet söt unge ni har :) å du rebecka är galen som köper så dyra solglasögon!!!!=) kram på er

2007-06-09 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback