Paket från Kiruna!!

   

Idag fick jag ett paket från kiruna..Gissa om jag blev glad..Jag fick en blixtenbil och en bok med talsaga om Blixten.
När jag öppnade paketet och fick se bilen blixten..så såg jag så besviken ut...Mamma och pappa kunde nästan höra tankarna: -Är han så liten!!=) min idol Blixten!
Hehe han såg något chockad ut när han tittade på bilen. Men det blve hans favorit efter chocken lagt sig.
Mormor som skickat paketet hade även stickat en mössa till mamma och ett hakskydd till leon.

Idag fyller gammelmormor Sigrid år och Imorgon fyller gammelfarmor Göta år(pappas sida). Hipp hipp hurra!!!
Tänk om vi hade bott närmare då hade vi åkt till Göta i Tärendö och firat henne!!

Idag har jag badat med mamma och därefter har hela familejn varit på affären och köpt godis åt oss och alla barnen som kommer och busar med oss. Blev lite osäker om det är nu ihelgen eller nästa helg som de busar??
Jag är förbered detta år iallafall

När vi gick hem från dagis höll ett par killar på att spela fotboll. Leon stod under en lång stund och tittade på dessa stora pojkar. Tillslut fick mamma dra han därifrån..då grät han i vagnen och sa"spela fotboll" Jag frågade om han ville spela fotboll med pappa när han kom hem. Han  sa"nää..med pojkarna"
Tyckte så synd om honom ..Min lilla kille som vill spela boll med de stora killarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback