hej

Det vare ett tag sedan vi skrev men det har varit så mycket men jag ska försöka uppdatera er.

Lägenheten är såld och vi gick med stor vinst!! så nu betalas lånen av och efter det blir det en fin summa kvar att göra något för. Eftersom ett hus på Gotland får väntacirka en 6 månader. Det gäller ju att vara taktisk med tanke på att huspriserna är på väg neråt och så vill vi förstås hitta perfekta huset för oss!!

Leon slutar på Voksenåsens dagis snart bara 1 månad kvar. Typiskt nog trovs han jätte bra på stor sidan rots att han får lite svartsjuka nyp lite då coh då..Eftersom han har blivit flickornas favorit.

Leon är blöjfri och har varit det snart 1 månad. Så skönt. Fast han använder blöja på natten då han ej har koll på kissandet då. Leon pratar tydligt och hela tiden nu. Igår var han på sitt första kalas det var grannen Erik som fyllde 4 år.

Flytten blir av efter 24 oktober då det är sista dagen för både mig och Niklas på jobbet. så under helgen där flyttar vi men alla våra grejer över havet. *spännande* 
 Jag börjar mitt nya jobb den 4 november och Niklas ska vara pappaledig de första månaderna för att Leon ska känna sig trygg.

Här är en liten bild från renoveringen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback