Pyssel & sjukdomar



Idag vaknade jag och Niklas av att någon smällde i toalocket, Niklas gick upp och tittade och då var det "bara" lilla Love(våran katt) som tagit sig ett dopp. Hela toalettgolvet var blött och så även våran katt.

Leya( våran andra katt) Kastrerades och id-märktes igår, så hon går omkring och har lite ont medan love kör på för bara den.

Igår var Niklas hemma med leon då han var sjuk. Efter att inte ha sovit ett skit på natten, då leon hostat som en tok och när leon inte hostade var Isabell vaken och skulle ha mat bestämde vi att N. skulle ta vab. Kan tillägga att vi inte ens sover i samma rum men hökmamma som jag är vaknar jag otroligt lätt när det gäller ljud från mina barn.

Idag har leons feber gått ner men hostan är fortfarande där. L. skulle egentligen få vaccin imorgon men jag sköt fram det till nästa lördag istället.

Nu sover leon och Isabell ligger hör på min mage och har surisar. Niklas slutar vid sex och ska sedan åka och hämta sushi till oss. Första gången vi ska prova det på Gotland..Älskar sushi

Isabell hör och häpna, vänder själv från rygg till mage och från mage till rygg. Första gången tänkte jag att det var en tillfällighet men nu har hon gjort det sisådär 10 gånger.
Jag har fått mitt pysselpaket från panduro. Här kommer lite bilder på det jag hunnit göra(inte mycket )

 Barbrapapa fick I. i alla hjärtansdagpresent av oss, I i kartong har jag målat. Mommo har gjort en fin gardin som vi ska hänga upp till våren i I. rum. Fler bilder från rummet kommer eftersom

 Bilder från L. rum. Nya hyllan. Ska fota hela rummet sedan men det låg så mkt leksaker på golvet att jag inte vill fota.

Nakenfis!!


Kommentarer
Postat av: Catti

haha, ni måste komma ihåg att stäng toalocket:P Vad fint du gjort, längtar tills jag kan komma å hälsa på!! Puss

2010-02-13 @ 20:25:08
Postat av: Catti

Gumman! jag har börjat blogga igen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback