Sådan mor sådan son!!

Igår var jag och köpte ett nytt rött nagellack. Jag har tänkt köpa det till början av sommaren men men är man småbarnsmamma så är man...Jag lyckades iallafall handla det igår. Leon såg flaskan och sa direkt måla..så vi målade mammas tånaglar men Leon var inte nöjd..Han ville ju själv ha lingon..så vi målade hans oxå...Gissa om att killen var mallig!!

                         
                                 

image38


Dagis trivs man på.. Busar massor med fröknarna. Idag hade leon rymmt från blöjbytet i bara t-shirt och blöja hade han sprungit ut på gården och hoppat i sandlådan. KIllen skrek av lycka när fröknarna var tvugna att jaga honom.

Pratar gör han för fullt. Idag sa han tex. kallt ute, frysa ..brrr och så skakade han på kroppen. Baka bulla fredag är ngt som han säger ofta. Mamma har nämligen lovat leon att vi ska baka bullar på fredag. Då är det mamma och Leon dag! Vi har ledigt från Jobb och skola!

Jag har varit på spa och fått massage i 90 minuter där det var varma lavastenar inblandade....så skönt!! Present av mina killar!

Kommentarer
Postat av: Faster

vilket lyx med spa! ag vill åsså!
Haha, jag skulle verkligen vilja ha en bild på Leons tånaglar! Vad sött!

2007-09-03 @ 22:51:19
Postat av: Faster A

ja! Där kom fotot! Fasters mallgroda!

2007-09-04 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback