ODEN-Voksenåsens förskola Uppsala

En epok i vårat liv är på väg omt sitt slut. Leon ska börja på"stor" sidan i september på förskolan. Denna förändringen tas emot med blandade känslor, men allt kommer att gå som på räls. Leons favvo fröken finns nämligen på den nya avdelningen...så klart en norrlänning!!! Det är ganska otroligt at vi från norrland dras till varandra här i söder. "
La familia!"

Leons dagis fröknar har gjort iordning en cd- med en massa bilder från hans tid hos dom som jag ska försöka sammanfatta med ett urval.

 Jag och min Klara som leker på gården. En av de på dagis som Leon fastnat vid och gillar att kramas och pussas med!!

en på hjärtat ....och en tll mig!!  Julpyntning på dagis inför julen.

 Här leker vi med lego jag och mina polare. Ovanför oss hänger våra familjer.

 På utflykt..som kunde vara ute på min gård..Här visar jag dagiskompisarna våran dörr!!


 Jag och Oliver, en av mina bästa kompisar på dagis!! Han följer med mig till "stora" sidan.=)

 så här äter jag på dagis och så här sover jag:

 Brandbilen var på besök en dag..Den dagen rymde leon över till "stor"sidan så fröknarna fick söka honom..Han ville vara med och spruta vatten med de stora barnen oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback