Bad i leonspool med vänner och kamera på vift

Leon har däckat av dagens bravader och jag(R) sitter och gömmer mig på övervåningen medan mamma städar. Ska alldeles snart sätta fart med städning av toaletten på övre plan och lite damsugning.

Niklas har målat huset hela dagen medan Leon har börjat dagen med lite innelek hos Älva(granntjejen) sedan blev det badning i poolen med Älva och Wiggo...så söta de är!!

Tur att vi har Martin(Älvas pappa) som har lösning på det mesta, så vi fick både luft i poolen och sedan vatten=) *amatörer*

Kameran är på vift så jag har inte kunnat fota några bilder...den är bara borta...så jag ska gå på kamerajakt i huset idag.

Nu ska jag lägga leon i sin säng och sedan ta tag i städningen. imorgon är det jobb fram till lunch sedan bär det av till barnmorskan för koll...Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback