Fy vilken skam.....

vi är världens sämsta på att uppdatera...försökte dock göra en uppdatering för någon vecka men det slutade med att det blev error och hela mitt inlägg försvann. Blev så arg att jag inte orkade skriva om..Men idag har jag ny energi.


Vad har hänt sen sist??

Leon: Har fyllt 4 år, han hade ett jätte stor kalas med cirka 40 gäster totalt. Som tur var det varmt och soligt så vi befann oss i trädgården. Jag och Niklas var helt slut efter kalaset. Leon njuter av att vara gotlänning, med närheten till havet och släktingar. Mycket handlar nog om att vi köpt huset, det är enorm frihet när man har barn.
Världens goaste!!

Huset. Vi flyttade in 1 april i detta gudomliga hus. 200kvm2. Ljust fint och allt är nytt=). Stor tomt. Vi har börjat måla huset och det kommer att bli vitt med gråa knutar. Granne med vårat hus ligger wiggos hus. Wiggo är 4 år och går på Leons dagis i innerstan(vilken lyckoträff). De fann varandra snabbt.
Huset
Rebecka & Niklas jobbar på som vanligt. semestern är först i augusti så det blir att kämpa på ett tag till. Sedan blir det lite stockholm och lite grekland.

Vi har haft besök av Leons farmor, Affe och Lisa och just nu har vi Leons mormor och Thomas på besök...så roligt att träffa alla.


Leon ska bli storebror...Vi väntar smått och har Bf i januari. Vi längtar så alla 3.

Kramar från oss!!

Kommentarer
Postat av: Terran

Hallå! Då får man verkligen säga grattis! Hoppas allt är bra med er annars och jag är bra avis på er för jag vill också vara på gotland nu! Puss och kram

2009-06-30 @ 16:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback