solen lyser

Idag lyser solen det känns som om man blir 10ggr piggare bara av det. Här på Gotland har det regnat väldigt mycket så när solen är framme känns det lyxigt.=)
Leons dagis har stängd dag idag och vi ska vara hemma han och jag. Niklas är orolig att jag inte ska orka men det har gått bra, kl är 9.00 och vi har fått i oss frukost och L. sitter och tittar tv. Idag hade vi tänkt ta oss till L. moffa och äta lunch och vara ute lite i skogen.

Bebisen & graviditeten: Är nu i v. 30 och bara två veckor kvar tills barnet har goda chanser till att överleva utanför magen utan skador. Förra veckan blev det att åka in till förlossningen och jag blev inneliggande i två nätter då mitt hjärta inta slår som det ska. Nu är jag klassifiserad som en riskförlossning, så jag ska till hjärtmottagningen, narkosen, gynekologen plus barnmorskan på en massa besök inför förlossning. Jag har bestämt att föda vaginalt och inte kejsarsnitt men ifall det behövs har jag också valt att de kunniga ska ta beslutet åt mig. Som det ser ut idag planerar vi det vaginalt men det finns även en bakup plan och hjärtat skulle börja ge upp.

Leon: Är i någon trotsålder som vi missat att läsa på om...När ens barn är över fyra slutar man läsa på och så helt plötsligt händer något och då fattar man inget. Han säger: Fattar du?? (lite så där uppkäftigt ibland. men men annars är han helt gooo...Älskar star Wars & Clone Wars.. Han har börjat uppskatta min farmor väldigt mycket och vill åka till Majsan ofta något som jag och Niklas tycker är riktigt skojj.

Niklas tuffar på med jobb och vardagen med sin jobbiga gravida fru, förutom att man är gravidjobbig så går man hemma hela dagarna vilket gör en till en terrorist. Han är väldigt sugen på att tatuera sig igen. Så vi får se om det blir av.

Katterna växer som bara den och det är bus hela dagarna. Jag jagar dessa små när de biter kablar och försöker hoppa i blomkrukan. Leya är den smarte som gör hyss när hon inte tror man ser och Love är det söte som inte fattar bättre och gör det hela tiden=).  Goa är dem och Leon älskar sina katter. De har börjat vara ute mer och är idag 12veckor.

Rebecka. Finns det inte så mycket att skriva om just nu..längtar till detta är över.


Jag och leon gör läskiga pumpor inför halloween. Totalt kom det 10 monster och ringde på under kvällen. Vi bor på landet men ett väldigt barnrikt land.=)
 Love & Leya    Jag prov kör nya vagnen

Jag och Love myser i soffan inför läggdags.
V.30
Leon & mamma på gotland sommaren 2009

Kram & hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback