Hämtfika & bad

Idag har jag varit på hämtfika på Leons dagis. En dag varje månad bjuder dagis alla föräldrar på hämtfikar och då bakar och förbereder barnen och sedan få man som förälder fika när man hämtar. Väldigt mysigt att träffa andra föräldrar men även att se hur Leon har det på dagis.

Jag var helt slut när vi kom hem trots att det inte var lång tid vi stannade. När vi kom hem övertalade L. mig att vi skulle bada, men det slutade med att L. fik bada själv då jag inte orkade. Han var nöjd med det.

Här kommer några bilder från vårat badrum på övervåningen med vårat badkar & en badande Leon.
 Vårat mysiga badkar med älsklingen.


 


Kommentarer
Postat av: Faster Katti

Vad roligt med uppdatering!! Jag saknar verkligen er och önskar att vi kan ses snart!! Ta hand om dig nu Rebecka. <3 Stora kramar till er alla/Faster Katti

2009-10-23 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback