Tvåbarnsmor!!

Nu har jag äntligen blivit tvåbarnsmor. Jag har alltid velat ha ett fadderbarn, men alltid tänkt att när jag frå jobb så ska jag och nu har det varit: När Niklas får jobb så ska jag...men nu ni. Nu har jag mitt alldeles egna fadderbarn via sos- barnbyar. Så glad!!! Väntar på att brevet ska komma då jag för första gången får se mitt fadderbarn.=)

Idag har jag varit och nyårshandla mat, sprit till gästerna(får ju inte dricka) och fyrverkerier. Linda och Marcus kommer till oss imorgon för att fira nyår. Ska bli så skojj.

Niklas är helt slut, ligger och snarkar på soffan medan Leon tittar Byggare Bob och jag sitter här.

Måste bara sätta ut en bild. Av alla julklappar var detta en av de bästa: Ja en kartong som man kan gömma sig i.=)
Snygga kläderna är oxå en julklapp, den kommer från Victorias butik lillabus i Växjö. Vi har stora planer på att åka och hälsa på där i sommar och se hennes butik som vi hört så mycket gott om. www.lillabus.se
Victoria är min kusins tjej och tillsammans har de Leons syssling Oliver som är 3 år.

image91


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP
ÖNSKAR
REBECKA,NIKLAS OCH LEON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback