Bada, sjukhusvistelse och 1 års kalas hos Anton!

Ja vi har inte skrivit på ett tag och mycket har hänt sedan sist.
Mamma har legat på sjukhus och sovit borta från mig några nätter...så otäckt. Pappa fick försöka trösta mig men jag var så orolig..Gick omkring och ropade på mamma och inget var bra. Fick iallafall sova med pappa i stora sängen. Jag och pappa var och hälsade på mamma på sjukhuset. Jag tyckte det var lite knasigt. Jag sa hela tiden mamma ajjajj..Men konstigt nog trodde jag inte att det var nålen i hennes arm som gjorde ont utan jag tyckte att id-bandet runt armen såg ut att vara det smärtsamaste. Försökte dra bort det och försökte även ta bort nålen i armen.
Men nu är min mamma hemma igen, trött men hon är här hos mig!!

Igår åkte vi till min syssling Anton i Alsike. Där var det 1 års kalas så roligt. Mamma, pappa och jag tog en femma innan vi skulle dit så det blev en hastigt ivägfarande så vi glönde kameran.=) hehe..

Lägger ut lite bilder på de leon gillar mest!! Bada bubbelbadkar!!

Mamma är sjukskriven, image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback