Kusinträff i Solna!

Igår var vi hos mammas kusin Daniel och hans Angelica(rosa top). Där var Gammelfarmor Majsan, Annika(min mammas farbrors fru), Sonja(annikas mamma), LInda(mammas kusin, Marcus,Mamma, pappa och Jag.

VI kom dit till denna underbara lägenhet i Solna, med alla dessa speiella detaljer i bland annat glas. Mamma och pappa blev lite smått oroliga, men det gick bra inget gick sönder. Angelica är nämligen inredningsstylist.

Vi åt en riktigt god måltid, ska sno receptet och bjuda er ngn gång.  Så gott var det! Sedan åt vi majsans saffranspannkaka till efterätt. Så gott!mmmm.

Fast jag åt inte så mycket utan innan maten hittade jag salta kringlor som jag åt och åt och åt!!

En trevlig kväll!

Linda och Markus har varit hos oss över natten mellan fredag-lördag. och jag har lekt med dem under hela dagen, så idag är jag helt slut. Tur för mina päron eftersom både mamma och pappa är riktigt hostiga. Denna influensa villl ej ge med sig! ursch!

Kram och Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback