cykeltur till moffa

Idag har jag och Leon varit hos L.moffa. Då Niklas tog bilen imorse så hade vi tänkt cykla dit. Det är väldigt nära, tar normalt cirka max 10 min. Eftersom jag inte får anstränga mig cyklade vi i slowmotion. En dam som var ute på promenad gick om oss.=) Jaja men vi kom fram och det är det viktigaste. Hos moffa bjöds det på lunch och fika. Leon och moffa var ute och lekte medan jag sov lite. Sedan tog vi cykelvägen hem igen.

Väl hemma kom en Älva som ville leka med Leon, så de lekte fram till maten. Nu badar Niklas och leon och jag försöker att vila med två katter hängandes i strumpan.

Imorgon blir det dagis för leon, jobb för Niklas och jag ska vila ordentligt innan jag hämtar Leon.

Eftersom vädret har varit tråkigt under den senaste tiden så har Niklas pysslat inomhus. Här är resultatet av hans arbete och min shopping!!=)

Våran matsal, med den underbara tapeten(som var när vi köpte huset) Nytt är att våra fina matsalslampor komit på plats i taket. Jag har bara haft en hängande där ett bra tag, men nu är de båda på plats.

Våran moderna kristallkrona i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback