Villervalla

Under gårdagskvällen fick Leon feber, nästan 40 grader. Så idag är vi hemma igen jag, Isabell & Leon. Stackars Leon som aldrig får komma in i dagisrutinen. men men vad gör man. När vi ringde och sjukanmälda han så berättade fröken att flera barn insjuknat i hög feber under gårdagen så det måste vara något som går. Hoppas bara att leon förstår att vila, först är han jättedåligt sedan ger man alvedon och då ska ha springa som en tok. Han verkar mer tagen nu än tidigare så han kanske blir lugn idag. Fick iallafall i han frukost, gossen älskar att äta frukost framför tvn något man bara får göra när man är sjuk.





Isabell har bajsat, jag tror aldrig jag blivit så glad över bajs som imorse. Hon höll på hela natten och vägrade ligga ner själv så det slutade med att hon sov på mig medan jag halvsatt. Sedan vaknade jag på morgonen av att en liten tös låg och klämde som tusan, och visst gav det resultat. Så nu sover hon som en stock. *SKÖNT*

Tänkte betala räkningar, skulle betala dem igår men Nordea låg nere. Vi gör ett nytt försök idag det är ju så roligt att se pengarna försvinna.

Idag har Isabell på sig kläder som hon fått av min kära kusin Oscar, hans Viktoria, deras två barn Oliver & Hilma samt min underbara moster och morbror janne och min kusin Petter och hans Josefin. Viktoria har en egen leksaksbutik i Alvesta som heter lillabus . En speciellbutik som man bara måste besöka om man har vägarna förbi. Kläderna kommer från Villervalla som hon bland annat säljer i butiken. www. lillabus.nu
Isabell i Villervallaklänning med matchande strumpisar.

Tack & hej.

Prins LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback