gotland, kirunafestival och dop!

Nu är jag som sagt på semester..Först har jag varit på gotland och hälsat på min moffa. Det var så roligt. Vaknade varje morgon och ropade moffa samma sak när jag skulle sova. Jag och moffa vi åkte traktor och fixade massa saker utomhus. Varje kväll tog vi ner flaggan som vi hissade..och jag stod fint brevid och höl vimpen. Det var fint väder nästan varje dag förrutom när vi skulle åka, då regnade det utav bara den.
Vi åkte båt och det tyckte jag var så skojj..lekte med andra barn och sprang som en tok så att de barnlösa vuxna suckade av ilska...men välj: ett barn som springer glatt omkring eller ett barn som skriker som en galning för att man försöker hålla fast dem!!

Nu är vi i Kiruna och här är det festival. Mamma var ut torsdag och fredag men sitter nu hemma och är helt slut.
Pappa han kör alla tre dagarna han. Så han kommer nog att vara helt slut imorgon. vädret här är kallt och trist.

Idag har min kusin döpts och jag satt tyst och still hela tiden i kyrkan. Ebbe heter han och jag tycker det är lite läskigt för att han är så liten. men idag tog jag och gav han nappen. När han blivit lite större ska jag lära honom alla bus jag kan. Jag har det så bra här bland människor jag tycker om och som tycker om mig..Hade det inte varit såå kallt och såå mycket mygg så hade jag nog flyttat upp....=).
återkommer med mer...
kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Niklas, hur trött blev du? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback