En sådan vecka!

Vi har varit så upptagna på den senaste tiden att vi ej hunnit blogga. Förra veckan var mamma på konferans i Södertälje i två hela dagar. Hon blev väldigt bortskämd, med underhållning, mat och dryck, samt hotell med spa anläggning. *skönt att jobba för ett framgångsrikt företag som prioriterar personalvård=)*
Sedan  har vi haft fullt upp med jobb, skola och dagis...eller det var nog inte helt sant. I onsdags var mamma hemma med mig och i Torsdag var mamma och pappa lediga med mig. Så jag var bara på dagis tisdag och fredag. Så skönt. Har verkligen börjat uppskatta att leka hemma med mina egna leksaker.

Dagisbuffe: i tisdags hade vi buffe på dagis. Alla föräldrar skulle ta med sig mat så det räkte för sin egen fasmilj. Sedan så dukade vi upp det på ett buffe-bord och alla fick äta av vad de ville. Så gott!! Mat från många kulturer!
Mamma och en av mina bästa kompisar på dagis, Danni började prata och bytte telefonnummer. Hon var också en ung mamma. Plus att de bor väldigt nära oss, så vi ska hitta på ngt snart
Leon är kortklippt igen, kommer snart bild på det, men nu ska vi spara ut det tills bröllopet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback