Höstdagar!

Hej!
Nu har det börjat bli höst här i Uppsala, buskar och träd har börjat bli röda men än är vägen lång att gå innan det faller snö i denna stad. Hösten här är lång men det gör oss inget, Vi gillar hösten.
Mamma har plockat bort alla sommarblommor och gjort iordning ett riktigt höstarrangemang utanför dörren.

Helgen som var har morfar och Anneli varit på besök. Så roligt., Jag och morfar har spikat, borrat och sågat. Nu är vårat sovrumsgolv helt färdigt.

Renovering: Mamma, Pappa och jag har rivit hallen, och igår målade vi taket första varvet och om allt går som det ska så är det färdig för fondvägstapetsering på fredagkväll.
Idag är jag ledig med mamma. Vi ska ta det lugnt, bara vila och leka lite ute. Måste ju göra det då jag slog i huvudet igår.

 Sahara Hotnights Pappa ska titta på dem på onsdag i vårat nya konsert och kongress hus här i Uppsala. Jag och mamma blir hemma.

I söndags bakade jag och mamma bullar. Sätter ut en bild från det samt från våran höstdag!

Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback