Besök av familjen!!

På lördagen kom Anna och Ebbe på besök från Kiruna, så roligt..Vad vi har längtat!!
Igår om  Leons farmor..och på fredag kommer Katti, Fabbe och Affe..=)
Idag ska mamma, Pappa och Faster Anna på examensmiddag i stockholm..Farmor ska vara med mig och Ebbe får se hur det går=))
Imorgon bär det av för alla till Stockholm Karolinska där Niklas ska ta emot sin optiker legitimation...vi är så stolta!!!

Leon och Ebbe börjar bli van med varandra nu, men det tog ett tag..Ebbe blev lite rädd för leon ibörjan.

Här kommer en bild från läggdags med faster..



Från Badet:


Vilken konstig sak som ligger i min säng...hmmmm...vad är det???


Kommentarer
Postat av: Faster Katti

Snart kommer vi :) Som jag längtar!!! Oj vad lika kusinerna var i profil. Helt galet :) Ses Imorgon, saknar min familj!!

2008-05-29 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback