Uppsamlingsheat...!


Back on track igen! ...Hoppas vi...

Ber om ursäkt flr att vi varit sååå dåliga på att blogga, men orken att  lägga ner tid på det har inte funnit hos någon av oss. Men nu tänkte pappa Niklas skrälla och skriva några ord och lägga in några bilder så ni vet lite av vad som händer och vad som hänt.

Börjar med att vi åker lite bekvämare nu när vi tar oss fram med bil. Den gamla SAAB:en fortsätter rulla,men för någon annan. Vi har fått den såld! Och köpt en något nyare bil... =) En Audi A6 Avant 2,4 -04....Audi är fina bilar. Leon grät lite först när de nya ägarna körde iväg och skulle provköra gammel-SAAB:en, men han glömde nog det så fort an fick åka Audi. Jag och Leon åka en premiärtur på landsväg när Fabbe var här. Vi skjutsade Fabbe till Arlanda, där han skulle göra bilaffär! Leon sov hela vägen.

Detta meddelanade var sparat så mamma Rebecka fortsätter på detta. Sommar här i södern. eller ja det var det..förra helgen hade vi två dagar då det var 25grader varmt. så skönt!!!men tyvärr har värmen lämnat oss för en stund hoppas vi...brrr...idag var det riktigt kallt..

Niklas håller på med sluttampen av sin utbildning och jag jobbar på som en tok...Åker troligtvis till sthlm över två dagar nästa vecka för att hjälpa en annan enhet inom före taget att lägga upp datajournal. Har delat till mig hotellboende på hög standard av chefen min...Jag hade hårda krav ett av de var träningsanläggning..lite komisk med tanke på att träning inte har varit en del av min vardag på ett tag nu men nu fick jag ju önska så..=)

Snart kommer hela härliga släkten hit ner från Niklas sida. Ska bli så skojj. vi längtar tills huset blir fullt...då låser vi in alla så ingen får åka hem...haha=) Fest planeras stort..var idag och inhandlade plast vinglas, bestik och fat. Tårtan är beställd sedan två veckor tillbaka...här är man i tid=) 31 maj brakar det loss då har vi bokat festlokalen. Leonsfödelsedag och niklas examens ska firas.

Semester stundas snart....3 juni bär det iväg till Portugal...så skönt. längtar så!!! sedan har vi en lång sommar framför oss med massa jobb...men det ska bli skönt att få ordning på vardagen och börja på riktigt..
Leon får gå å dagis lite längre då...fast nu går han inte så ofta på dagis är i stort ledig flera dagar i veckan.
Jag lyckades deala till mig 7-16.00 i arbetstid, visa dagar 15.00 så leon får gå på dagis 9-16.15 som längst. Dessutom har jag någon ledig dag under veckan.

Leon är i trots åldern....Jag tänkte när leon var yngre och satte sig emot oss att nu är han i trotsåldern..men det är inget mot vad han är i nu..hela världen går under om dörren står uppe när den inte ska det. Han vill tom bestämma över vad som händer i filmerna. Ett h-vete med flera disputer per dag..där leon gallskricker. Ja ursch hoppas denna tid snart är över. vi har ju trots allt en guldklimp till son...

Kram och hej från oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback