Trött, tröttare och tröttast!

Veckan som varit har gått så otroligt snabbt men har tagit så mycket på krafterna.
Vi har fått snö på Gotland och det gör att man iallafall blir lite piggare.

Fredag efter jobbet åkte jag och Leon till min farmor. Vi hade hämtat fläsknoisette som vi bjöd Majsan på. En riktig mysig fredagskväll. Därefter åkte vi och hämtade pappa på jobbet direkt när vi kom hem somnade mor och son vid 20.00, pappa gjorde ett tappert försök att väcka mig utan resultat. Här sover vi! Inte undra på att jag har känslan at Leon ligger på mig på nätterna. Han gör ju det!!





Idag lördag har Niklas jobbat till kl.14.00. Jag och Leon har städat och tvättat fram till kl.13.00 därefter tog vi en välbehövlig Promenad. Vi gick i cirka 45 min till hamnen där Niklas möte upp oss. Sedan gick vi alla tre och tittade på alla båtar i hamnen. På vägen till bilen stannade vi i en lekpark och lekte sjörövare. Niklas råkade kasta en snöboll rakt i ansiktet på Leon men han skrattade bara..Han är van vid de tuffa lekarna då han är minst på dagis.

Ni har vi lördagsmys med popcorn, lite godis och vatten med sugrör!!


Pappa sover som en stock, han hade så ont i huvudet så han har sovit sen fem tiden.

Puss & Kram från Leon & mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback