Uppdatering....!!!

Vi har varit lite dåliga att uppdatera här. Det har varit lite mycket på den senaste tiden..

Vi har köpt hus...vårt drömhus...Jag hade tänkt länka bilder på huset men efter att vi köpt det så gick det inte lång tid innan de hade plockat bort det från nätet. Jag får beskriva det och fota bilderna jag har här hemma så får ni en liten glimt om hur huset ser ut.  Det ligger iallafall på högklint, cirka 8 km från centrala Visby, Huset är byggt 2007 och är 200kvm. 2000kvm tomt. Golvvärme övre och nedre plan. Bergvärme. Såå fint!!!
Vi flyttar in 1 april=)

 framsidan av huset, fast nu är det gräsmatta framme istället för jord.
Hallen . med trappen upp till höger. Texten på väggen ska bort!!

   



Annars har livet rullat på som vanligt. Jag rebecka har en riktig förkylning men den är på väg mot sitt slut bara hosta kvar. Jag har gått 1,5 vecka utan att höra..förkylningen satte sig på hörseln.

Jobbet...På torsdagen hade vi centerpartiet på besök på jobbet. Vi visade dem runt och presenterade stolt våran verksamhet..tror faktiskt att de blev riktigt impade.

Leon hade en dag i veckan då han verkligen inte ville gå till dagis. Han var så trött och låg på golvet och grät när jag gjorde försök att få med honom. Det slutade i att han fick åka till morfar och vara där hela dagen istället för dagis. Tur att vi har moffa nära!!

Niklas har jobbat hela veckan och det börjar ta på honom. Van att vara hemma.. Nu sover han som en liten bebis i soffan.

LÖRDAG: Vi har städat hela huset, tvättat täcken och överdragen. När vi var färdig med städningen tvingade Jag ut alla på en riktig promenad som varade i hela 1 h och 45 minuter. Efter promenaden lagade vi hemmagjord hampis. Nu väntar en myskväll med popcorn, godis och Melodifestival.


Roliga Leon som leker kurragömma med pappa. Först gömmer pappa sig på ett ställe och leon räknar, därfefter gömmer Leon sig på precis samma ställe som pappa gömde sig på....

Mommo har beställt så fina mössar åt Leon.

1. Sådan mössa fast såklart står det Leon på den.
2. Sådan blå mössa fast med en haj på


 

Mamma och pappa ska oxå beställa varsin. Det är mommos jobbarkompis Helena som gör dessa fina mössor.


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback