Tillbaka...

Då var vi tillbaka hemma på Gotland igen. Resan tillbaka gick som på dans trots lite förseningar..men men det får man nog förvänta sig när man tar tåget..Nästa gång blir det flyg!!

Jag (R) har börjat jobba igen och guudd.vad det är mycket. Har tänkt hela tiden fram till jul att det är nu det är mycket eftersom man ska inhandla julklappar ordna personalfest o.s.v men men nu..ja det är semesterplanering inför sommaren, det är anställningsintervjuver och allt där till..Nytt år ny budget att lära sig.....Förhandlingar. planeringsdagar. ja dagarna är fullbokade, Idag var jag trött och hängig och eftersom jag har en viktig förhandling imorgon arbetade jag hemmifrån. Fördelen med mitt jobb..Jag bestämmer själv!!

Niklas och Leon är fortfarande hemma...N börjar obba 14 januari...=) De myser hela dagarna fast de hinner med några fajter per dag.

Leon har blivit så rolig...Idag sa han till mig när vi låg i sängen.
L- mamma jobbar, pappa jobbar och leon går i skola.
R-Men är du så stor att du går i skola?
L- Ja jag är jättestor.(och så sträcker han på sig i sängen)

Leon säger ofta "jag vet" när man berättar något eller frågar en fråga..

När vi vill få honom att göra något som tex borsta tänderna så säger han hela tiden nej tack...nej tack...
så vi har en TROTSIG kille men väldigt ARTIG!!!

Vi har föresten snö...men det är så halt..igår när jag åkte från jobbet gled jag ur en rondell och upp på gräsmattan.* farligt*

Jo...den glädjande nyheten: Leon har slutat kissa i blöja på nätterna utan han kliver själv upp på natten och går på pottan om behovet tränger på.. För er som läser bloggen och undrar varför denna nyhet är så glädjande..så kan jag säga att det är inte så J*vla kul att tvätta lakan och skura sängar varje natt ibland x3..Vår son har nämlgen sen födsel kissat igenom så gott som varje natt ......så ÄNTLIGEN

Tack och hej

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Hoppas ni har det kanon! :) Tänkte bara säga att jag har länkat till din blogg, hoppas det e OK! Säg till annars!

Kram! /Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback