Vaccination & blodpudding!

Jag lyckades ta ig till MVC för att få vaccinationssprutan och det gick utan några svimmningar att ta sig dit.

Själva sprutan kändes inte och jag har inte några biverkningar nu och då har det gått några timmar. Hoppas att jag klarar mig:)

Efteråt åkte jag och hämtade leon från dagis och vi åkte och tankade bilen. Leon blir alldeles lycklig av att få tanka bilen. När vi kom hem lagade jag blodpudding till oss. Leon tittade suspekt på maten men smakade och sa sedan -mamma, jag tror inte att jag gillar det här. Vad smakar det egentligen?? 
Ja vad svarar man på det. =) hehe

Nu är leons bästis och våran granne wiggo här och leker. De brukar inte leka på vardagskvällar, men wiggo åker till Gävle imorgon och de är behov av en dos av varandra så de klarar sig tills han kommer tillbaka. Leon & Wiggo går på samma dagis så de träffas varenda dag annars.

Nu väntar vi på att Niklas ska komma hem från jobbet han slutar 18.00 och brukar vara hemma cirka 19.00.. Jobbiga arbetstider.

Idag är det ugly betty & Desperate housewifes..Helkväll i soffan. 

Nä nu ska jag natta lillskiten.

Ska inom snarast publicera Leons önskelista till tomten här.=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback