Isabell that`s me!!


Idag har Leon varit hemma då han fortfarande hade feber igår, men idag har det vänt. Han är feberfri, dock är hostan fortafarande kvar. Men han är tillräckligt frisk för att gå på dagis.

Imorgon blir det dagis för L. mellan 9-14, ringde dit och de skulle gå på teater. =)

Isabell har sovit större delen av dagen, men precis när jag fick ett tillfälle och ta en stunds vila vaknade hon. Vilket slutade med att jag blev ännu tröttare. Ska försöka komma i säng tidigt idag, men jag hamnar i paltkoma när L. somnar och sitter och tittar på tvn men fattar inget om vad som händer. Eller så har jag saknat sällskap och pratar ihjäl Niklas.=)

Jag har beställt en massa pysselsaker från panduro, hoppas de kommer snart så vi kan börja.

Ska försöka ta mig en promenad imorgon, troligtvis på stan. Sedan ska jag försöka träffa far min som åker till Thailand på fredag med Anneli. Inte avis....nääää..

Kommentarer
Postat av: Catti

Lilla prinsessan sååå söt! Mössan ser ut att vara lite stor men den passar säkert snart:)

2010-02-10 @ 20:37:16
Postat av: Ida Tano

Hej hej! Har hittat hit på någon vänster :) Vilken liten sötnos :)

2010-02-10 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback