sjukdomar och andra tråkigheter.

Vi har varit borta härifrån ett tag eftersom inte orken funnits. Det började med Leon som blev sjuk som sedan resulterade i att jag blev sjuk. Ordentligt sjuk med hosta (riktig sådan som sitter långt ner i lungan). Sedan fick Isabell ögoninfektion vilket i sin tur ledde till att jag sitter här med en ordentlig infektion i båda ögonen. Jag älsakr livet just nu... När jag igår var som sjukast råkade jag lite fint hälla kokande vatten på min hand. *trevligt*

Idag känns det som om det finns hopp om livet men jag vågar inte hoppas för mycket.
Förra veckan fick jag iallafall tacka nej till en andra träff med gotlandsmammorna=( och en första träff med en bvcgrupp. men men det blir fler tillfällen, kände mig väldigt isolerad förra veckan. Missade även hämtfikan på Leons dagis. Leon blev lite ledsen då han hade bakat semla åt mig. men snälla fröken lät Leon ta med semla hem.=)

Isabell sover som en stock nu. Vi har inte varit på bvc så vi vet inte vad hon väger, men växt det har hon då gjort!!

Leon är frisk nu, han fick dock 2:a svinsprutan igår så vi får se om vi klarar oss från biverkningar. Han har klagat på lite ont i armen men inget mer, så vi hoppas. Vi lyckades missa ett barnkalas ihelgen då vi var sjuka och missade att anmäla, leon tyckte det var tråkigt och vi kände oss som lite dåliga föräldrar som missat det. Men igår var en toppen dag för Leon iallafall då han fick leka med pappa hela dagen. Idag fick vi reda på att flera från kalaset hade insjuknat i magsjuka. Så det var tur att vi missade det för magsjuka på det här vete f*n om vi klarat.

Niklas kommer snart att börja arbeta 80% då han har blivit varslad 20% från synsam, vi lider väl inte så jättemycket av det men men det är alltid tråkigt att bli varslad. Hipp hipp hurra för mig som får ha Niklas hemma en dag i veckan=).

Igår var inten vanlig dag för igår var min mammas födelsedag. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!




Kram från Oss i ett snöigt Gotland, men attans nu kom traktorn och plogade vägen dags och gå ut och skotta vallen. Nicke är och handlar så det är ju trevligt om han kan köra in på gården oxå.!

Isa 1 månad & 2 veckor.
Leon är livrädd att lillasyster ska tappa tutten och bli ledsen då mamma gör välling till honom.

 En helt vanlig syn efter dagishämtningen.
jag med min fina infektion.






Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni snart blir friska! Vad fint foto du/ni tagit på lill stumpan!

2010-02-22 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback