Dagarna rullar förbi...

Tiden går så snabbt...morgon, dag, kväll natt. Vi hinner inte med..

Isabell var vaken till 04.00 med en stackars pappa som vandrade omkring med en skrickande bebis medan mamman sov som en stock. Niklas väckte mig när det var dags för matning. Det måste har varit den lilla magen på gullet som krånglade. Tur att vi har så stort hus att vi andra får sömn trots att Isabell gallskriker

Kl.08.00 så vaknar jag av att Jens & Martin (våra goa grannar som oxå är snickare) pratar i rummet brevid. Jag hör även en glad leon babbla om clone wars. Men jag hör inte Niklas. Vi hade gjort en överenskomelse att Niklas skulle öppna åt dem. Så efter en kvart går jag upp och kollar då sover Niklas fortfarande och det var Leon som hade släppt in dem. Tur att vi har en morgonpigg i familjen som desutom kan öppna dörrar=).

Nu är förarbetet nästan färdigt, Jens kommer och fixar det sista idag. sen får vi se när de sätter upp tapeten. De hade ett annat jobb imorgon så det kanske blir på onsdag om vi har tur.

Idag ska Niklas och spela Is-hockey, något han inte gjort på flera år. Det är Jens som har något veteranlag och de ska lira ikväll. Ha ha...hade gärna velat vara där och tittat men men istället får jag försöka mig på en kväll med två barn.. får se hur det går men det ska bli spännande. Tur att man har en stor och förståndig liten kille som hjälper mig med lillasyster.

Nu är Älva här och leker. Hon och leon ska nu titta film. Ibland har det lite svårt att komma överens då leon är väldigt killig och Älva är väldigt tjejig. Men när de är vänner så har de så skojj ihop. Skrattar som tokar.


Jag har varit på en promenad här i trakterna med Isabell, känner att orken inte riktigt är tillbaka men det tar sig.

Isabell 10dagar
Nerbäddad i vagnen.
I stunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback