i vårat kaos

Nu har Niklas börjat jobba och vi är tillbaka i vardagen..Leon går dagis tis-tors 9-14. Jag och Isabell försöker hitta rutiner..=)

Kaos hade vi igår och även idag. Igår kräktes Isabell medan Leon skällde på mig för att jag inte fick igång ljudet på tvn. Där satt en stressad mamma som varken visste ut eller in. Var helt slut på kvällen då Niklas kom hem.

Idag åkte hela familjen tillsammans till dagis/jobb och en promenad på stan. Jag och Isabell gjorde det sist nämnda. Var minus 12 grader..brrr...så kallt. Ringde tom till mamma och frågade om en bebis på två veckor kunde skadas av att vara ute när det är så kallt..hallååå vad tänkte jag med.. Som om jag aldrig bott i Kiruna...jaja..
Vi var och shoppade lite barnkläder på rea och lite vårnyheter till Isabell och Leon.

Sedan gick vi till Synsam där Isabell fick mat och en ny blöja samt träffa alla pappas goa arbetskamrater. Därefter lunchade jag och Nicke. Sedan bar det av till L. dagis för att sedan åka hem. Väl här hemma bajsade I. 5 gånger.

Nu är klockan 21.00 och Niklas gick precis upp och nattade Leon..vi ligger efter och stressad blir man när man tittar ut genom fönstret och ser att L. bästis sovit i snart en timme. Men men då åker wiggo till dagis innan 7 och leon efter 9 någon gång....Det känns som man aldrig sitter utan bara springer hela tiden.

Leons rum är färdigt och så fint det blev. Återkommer med bilder..

två trötta barn efter en storhandling.
Idag vid middagen.
Leon med sin nya tröja
Blommorna som vi fick från N.jobb, plus att vi fick en super söt body och en bok till Isabell. Visst var det sött med en stor och en liten bukett som sitter iop med rosa snöre..=)Tusen tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback