Morgonstund har guld i mun=)

Jaha nu sitter man här helt påklädd med två barn vakna. Idag var det Leon som vaknade först, men han är ju så stor att han går upp sjlälv. Efter en stund vaknade Isabell och nu sitter vi här alla tre och tittar tv. Niklas sover fortfarnade och jag hade tänkt att han får sova en liten stund till.

Niklas jobbar idag och Leon ska på dagis så det blir bara jag och I. här snart. Tänkte lyckas med att ta en dusch och vila lite.

Igår klippte vi gräset och ni som varit här och sett, vet att vi har en enorm gräsmatta. Det tar hela 2 h att klippa den. Isabell fick hänga med pappa en sväng och hon verkade gilla det.

Nä nu ska jag umgås med mina älsklingar innan vi ska börja med frukosten!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback