Är vi lika??

Idag hämtade vi ett paket från mamma på posten. Paketet innehåll självklart en present till leon men också strumpor till mig & Niklas. Så väl behövligt. Isabell fick vara utan denna gång då hon senast fick ett paket från mormor som innehöll massvis med rosa kläder.=)


Mamma/mormor hade även lagt ner en bild på mig när jag var liten. Tycker ni att vi är lika?? Jag var nästan mörkare än Isa när jag var liten juh, så det kanske blir en blondin av henne oxå.
 Isabell svartvit och jag i färg

Idag har jag varit med Leon till Öronläkaren, vi fick en antibiotikasalva för rinnande örat, plus att han skulle fortsätta med antibiotika i flytande form. Hoppas nu att det ger sig.
Leon i stunden med vadd i örat.

Imorgon ska Leon få gå till dagis och han längtar så!!!
Jag och Isabell ska på föräldragrupp på bvc, spännande. Vi missade förra gången då vi var sjuka men nu blir det av. Sedan tänkte jag ta en sväng förbi farbror fynd och kolla loppisfynd. =)

Så här ser våran dotter ut ibland, hon funderar nog vilken tokig familj hon kommit till:


KRAM



Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!



Vad fin hon är eran nykomling! Kram Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback