Mammaträff


Alvin, Ellen, Neela, Isabell, Matilda, Molle.

Idag har Niklas varit ledig* så skönt* På fm åkte jag på stan och inhandlade nya regnkläder och stövlar åt Leon. 
På em var det dags för mammaträff hos en av mammorna, då hon bor väldigt nära här tog vi en promenad dit med vagnen. Leon och pappa tog sig ner till stranden och kastade sten då vi var borta. 

Gott fika & Trevligt sällskap!
Sofie & AlvinEmmy & NeelaSandra & Ellen
Molle & EmmaJosefin & Matilda

Hela gänget:



Efter mammaträffen tog jag mig en promenad förbi pappa och Anneli då det var ett bra tag sedan de såg Isabell( pga sjukdom från våran sida) Lite fika och sedan kom jag hem til en underbar middag som älsklingen lagat!! Fisk med cocossås, så gott!


Nä nu Greys.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

coccos sås? dela med er!

2010-03-24 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback